Masalah Tulang Belakang

assalamualaikum.. selamat sejahtera...

hari ni aku nk share dengan penduduk alam maya ni.. ni pengalaman aku yg menghidap sakit pinggang.

pada Januari 2014, aku tiba2 di serang dengan sakit pinggang yg saaaannnnggggaaaattt sakit, x tergambar sakitnya. nk belok badan ke kanan x boleh. nk belok ke kiri x boleh. masa kena tu x berapa..tp makin lama makin sakit. mmg mcm robot lah. next day, pegi Klinik Ar-Ridzuan, bg tau kt dr perempuan tu apa masalah semua la. so mcm biasa dia tnya basic question. dh kawen ke blm? last period bila? kekerapan kencing mcm mana apa semua la... then dia check. angkat kaki..aku menjerit. sakit wooo...

dia diagnose Urat Bengkak. dan aku di CUCUK dengan Pain Killer. (x yah g tau la part mana yg kene inject tu).. ok. pas amek medication.. dlam 2 minggu mcm tu aku recover.. boleh dh berlari, angkat benda apa semua. tp setiap bulan mmg akan sakit jgk la,.. sb PMS. aku ade amalkan supplement EPO.. sb period x stabil. pas amek EPO ok la... kadang2 ade juga masalah, ok back to our story...

tiba bulan December  2014, aku di serang sekali lagi dgn sakit pinggang ni... aku pun p la Klinik Kesihatan Kerajaan... punye la lama menunggu...smpai menangis aku tahan sakit... masuk jmpe dr,. dia tnya basic question.. trus suspect aku ade SLIP DISC. gile x? x buat check up ape pon... ok fine.. then aku di inject lg...

dh masuk sebulan aku sakit, masih terasa sengal2 dan bisa2 kt bahagian pinggul kiri. setiap kali bangun tido, msti sakit yg ngilu dari bahagian pinggul smpai ke kaki. kalo nk rukuk tu... Masya Allah... sakit dia.. Allah saja yg tau. setiap masa aku rasa sakit ni..

then kawan umah aku suggest amek Oste Matrix by Shaklee.aturannya 4 biji sebelum tido. AIR masak kena 2L @ lebih. aku ni mmg x rajin nk minum air.. air yg botol 1.5L tu amek 3 hari nak habis.. haaaaa....so dalam tempoh makan Oste ni aku x rasa ada improvement pd sakit pinggang aku ATAS KESILAPAN SENDIRI ye... aku yg KURANG MINUM AIR.. tp yg best tu bila part Buang Air Besar dan Gosok Gigi. dari kecik asal gosok gigi je msti berdarah. pas amek Oste, tak berdarah dh.. haa.... mmg AWESOME!!!...

ok. pada penghujung Januari 2015, aku terdetik nk try satu lagi produk Shaklee, Alfalfa. kalo nk tau, Alfalfa ni boleh menyingkirkan toxin jahat dalam badan, kalo yg BF tu dia bertindak sebagai Milk Booster, kalo ade Resdung pon produk ni boleh membantu, ni ha kat bawah ni,. ade lg maklumat ttg alfalfa.. so aku pon makan after 3 minggu sakit yang aku rasa setiap masa tu, berkurang. Alhamdulillah.. mmg best!! so kt bawah ni skali lagi aku nk mention pasal kebaikan Alfalfa.

so sapa rasa2 ada masalah ke. saja nk buang toxin dalam badan... dgn harga yg SANGAT berpatutan, boleh hubungi sy di talian 019-5105089..

"setiap perubahan dalam kehidupan perlukan satu perubahan yang kecil"



  1. Mencuci hati, darah dan usus – ini adalah makanan yang sangat beralkali yang boleh mengembalikan kenormalan badan yang berasid, menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon, darah dan mencantikkan kulit dan otot. 
  2. Melawan alahan – Memperbaiki keadaan kulit dan hidung sensitif, kurap, bau badan dan ulat air (athlete’s foot) dengan berkesan.
  3. Baik untuk perubahan patologi di dalam usus dan perut – Memperbaiki masalah saluran penghadaman seperti kembung, hyperasiditi, ulser gastrik, hepatitis dan sembelit. 
  4. Menyingkirkan lemak dan kolesterol – kajian klinikal terbukti bahawa penggunaan jangka panjang daripada alfalfa akan menghapuskan lemak, mengurangkan kolesterol, mencegah penyakit jantung, strok dan darah tinggi. Hanya Alfalfa sahaja mengandungi saponin, seperti span yang bertindak sebagai serat yang menyerap kolesterol. 
  5. Melawan tumor – Memakan 30-50 tablet untuk mengalkalikan badan, dengan itu memperbaiki sel-sel kanser dan membuang tumor. 
  6. Melegakan keletihan – Melegakan keletihan dan sebagai rawatan kepada kebanyakan penyakit 
  7. Mencegah/ merawat atritis – Melegakan sakit atritis dan kesakitan 

L
ain-lain Kelebihan dan Kebaikan Alfalfa Shaklee / Alfalfa Complex Shaklee 
  • Legakan sakit-sakit sendi dan belakang.
  • Membantu hilangkan kelesuan dan tekanan. 
  • Memberi kelegaan semasa period. 
  • Membantu Merawat arthitis 
  • Membantu Merawat athma
  • Mencuci usus bagi membuang toksik
  • Membantu membuang angin dalam badan 
  • Membantu mencuci buah pinggang dan merawat kencing kotor 
  • Meneutralkan asid dalam badan 
  • Membantu masalah keputihan pada wanita. 
  • Membesar dan menegangkan payudara. 
  • Bertindak seperti kacip fatimah kepada para isteri. 
  • Memulihkan urat selepas bersalin. 
  • Milk booster Membantu masalah penghadaman dan pencernaan 
  • Meningkatkan stamina lelaki 
  • Membantu Melegakan masalah sembelit

semalam. 18 Mei 2015... ada episod baru dalam hidup aku yg mengubah dunia aku..aku akan update dalam entri yang lain. 

Comments

Popular Posts