Wednesday, September 9, 2015

demam

Assalamualaikum people!!

Dlm sejarah.. Setelah beberapa purnama x demam. Allah bg demam hari ni.. Hehe.. Complete set. Batuk. Selsema. Demam. Sakit tu kifarah dosa.. Tu tanda Allah masih syg kt kita dan ingat kat kita..


Tadi, dah sampai di pusat kesihatan UPSI.. Baru teringat GLA complex dalam stok. Jadi, sampai je kt bilik, trus ambil 3 biji GLA.. Saya sempat breakfast tadi. So.. Dhjimat masa.. Sebab, bila saya demam..saya akan tido sepanjang hari.. Hehe

Untuk selsema pulak, saya kena ambil vitamin c. Naikkan dos la.. Normally, ambil sebiji sehari. Kalau badan tak sihat naikkan dos tu. Dalam 2 @ 3 biji. Air. Kena lebih.. Tambah2 badan x sihat. Kena lebih dari yang biasa.

Ni pun update sekadar termampu saja.. Heheh.. Ok2.. Doakan saya cepat sembuh ya..

No comments:

Post a Comment