Lenguh badan @ sengal-sengal badan?

assalamualaikum people!!!


waaa...lama x singgah sini... berhabuk dah blog sy.. hehe.. ok guys, baru-baru ni saya berpeluang menyertai Bengkel Nutrisi Shaklee.. ni kali kedua saya join.. alhamdulillah.. ilmu makin bertambah. basically, bengkel ni cerita pasal produk. apa content dia semua la.. kalau nk tau, kena la p sendiri.. lg bnyk ilmu boleh dapat..

ok, saya nk share masalah yang saya hadapi dari dulu (sebelum kenal Shaklee). asal bangun tido, badan mesti penat. msti sengal-sengal badan.. tak seronok nak pergi kerja dalam keadaan yang macam ni.. serius. memang tak seronok. ye la.. kata baru bangun tido. mesti la nk badan yang fresh.. segar. bugar. sihat. haiii...

jd lepas saya jatuh cinta dengan Alfalfa, sengal-sengal badan yang dihadapi dari dulu pelan-pelan hilang. alhamdulillah. dengan izin Allah juga. saya hanya berusaha dan bertawakal untuk mencari jalan supaya saya dapat keselesaan untuk badan saya sendiri.

untuk orang macam saya (org comel) saya amek dalam dos yang agak tinggi. 5 biji sekali makan. (sy mkn after dinner saja) hehehe... ngelat sikit..  memang seronok la.. kalo awak-awak nk rasa mcm apa yg saya rasa.. boleh hubungi sy di nombor yang ada kt atas sekali tu.. g skroll jap kat atas. (header).

 ok, nanti saya share pulak kelebihan masker alfalfa. :) nantikan ye..


Comments

Popular Posts