BELL PALSY vs VIVIX!!

assalamualaikum people!!


yuhuu... lama kita tak bersuakan? sibuk sikit nk siapkan proposal master saya... tp masih masuk sale untuk shaklee ni.. alhamdulillah.. rezeki pelajar la katakan..

ok, seperti tajuk yang saya buka kat atas tu, nak tahu la jugak, pembaca tahu tak mengenai Bell Palsy?  Bell Palsy adalah kelemahan otot. saya ada terima satu testimoni dalam group Beauty With Brain (BWB) Tanjong Malim.. testimoni ni la yang akan saya kongsikan dengan para pembaca.

[1/27/2016, 2:35 PM] :  [BELL PALSY]

alhamdullilah

2 oct 2015

Saya bangun sebelah muka da jatuh

Xbole senyum
Mata x bole tutup
Air mata mengalir macam menangis
Sakit
Rasa tegang je

Dr sahkan saya diserang bellpalsy
Bukan STROKE
tapi kelemahan sebelah otot muke

Saya di steroid

Punca UNKNOWN
Tapi maybe sebab saya menyusukan dan baru lepas bersalin

Saya tidak mengambil sebarang steroid lagi selepas tu.. Consume SPECIAL DOSE VIVX
Dan consume
Omega guard
Bcomplex
Vitamin E
dgn EXTREME

Saya juga menjalani fisioterapi

Alhamdullilah selepas 90 hari
Saya diberi kesempatan SENYUM kembali

Share la
Saya izinkan
Kalau ade ahli keluarga / sahabat handai yg mengalami berikan support
Ia bukan mudah seperti dijangka

Saya dan sahabat #bellpalsy sahaja yg tahu apa yg kami rasa..
Actually its more to self confidence / esteem
Tapi serius is MANIS untuk diingati
Dalam calender kehidupan
Hadiah dari Allah
Harap ia menghapus dosa2...
Kedai Shaklee 24/7

-Julie Ali-
[1/27/2016, 2:35 PM] : Bangun pagi dh herot muka. Xtau perasaan mcm mn kan. Vivix rm475 pn akan terasa murah dlm keadaan mcm ni.


hhaaaa... begitu lah dia testimoni pengguna VIVIX. beliau menggunakan VIVIX sebab nak merawat, mengembalikan dan memulihkan sel-sel otot yang herot td.. beserta Omega guard, Bcomplex dan Vitamin E.. insyAllah, kita ikhtiar dan usaha, seterusnya kita berdoa dan bertawakkal la kepada Sang Pencipta. jgn sesekali letak pengharapan penuh terhadap sesuatu produk tanpa berdoa agar disembuhkan dari segala penyakit. ingat lah, Dia yang memberi kita sakit, dan Dia juga la yang mengambil kembali sakit kita itu...

boleh roger-roger sy.. insyaAllah.. jika xda halangan sy akan reply mesej dan wasap anda..


kredit to kak julie.. beliau yang makan dan share kelebihan VIVIX ni.. insyaAllah, yang mana bermanfaat, kita ambil iktibar...


Comments

Popular Posts