alfalfa shaklee: perubahan yang positif

assalamualaikum people!!

haaa.. mai sini, mai dekat mai rapat.. mai baca apa sy nk cerita ttg alfalfa shkalee. boleh dikatakan alfalfa ni one of my favourite la. sebab apa? 1. murah 2. kuantiti banyak 3. bila banyak, maka ia tahan lama 4. bila tahan lama, duit pon jimat .. tu antara 4 sebab utama kenapa saya amek alfalfa. pagi2 dalam toilet..senang je nk melabur.. haaa.. tu part yang best. part yang paling best ialah, sakit SARAF yang saya alami makin berkurang sakitnya.. x dinafikan, alfalfa hanya supplement. dan saya masih memerlukan bantuan dari ubat hospital utk merawat. tp,..sy selang selikan dengan DTX. (nnt sy cerita apa itu DTX)..

ok, sy hidup hampir 27 tahun.. bnyk yg saya makan dulu mungkin menjadi penyebab sy gemuk dan susah nk turun.. (penah amek pil kurus) tp x berkesan... hhaha.. ok fine. so.. bila saya amalkan alfalfa ni, dia mendetoxkan (maafkan bahasa saya) segala kotoran yang melakat di dinding usus kecil kita. so bila sisa2 makanan x hbs buang, (yg melekat td tu la), dia akan menyebabkan kadar toksin yg tinggi dalam badan. tu punca kita rasa sakit2 badan, kita susah nk turun berat badan, jerawat banyak, badan berbau, mulut berbau dan boleh menyebabkan KANSER KOLON!!!! Ya Allah, takutnnye...

ok, hasil pembacaan saya, di blog beauty jameela shop, ade satu penyelidikan yang dh di jalankan di Jepun of course la pakar2 kesihatan.. hasil kajian mendapati berat kotoran yang tersumbat dalam badan manusia a.k.a toksin adalah dalam anggaran 2KG-4KG. wow.. cer berat anda sekarang tolak la 4KG.. tu berat yg xde toksin tu.. waaaa... mesti bestkan hilang 4KG??


ok..nak tau rahsia dak?? hari ni saya perasan, yang double chin sy dh xde.. dh nmpk bentuk dagu.. hah!! best gile kot.. dulu punya la cover nk bercakap dgn org xmau bg nmpk double chin ni.. sekarang tidak lg.. cuma sy x p timbang berat je lg.. harap2 turun la..

ni la org kata kill two bird with one stone. hahah.. so... mmg bnyk la kebaikan si kecil ni..

kat bawah ni sy sertakan beberapa gambar. perbezaan antara healty colon dan bad colon, toksin yg di keluarkan dari badan, dan ada gambar tentang punca2 badan dihinggapi toksin..

               


                                  


saya pengedar shaklee sah anda. niesa 0195010589

Comments

Popular Posts