Law of Attraction

Assalamualaikum people!!!

Yuhuuu... Pembaca sekalian pernah tau x tentang Law of Attraction (LA)? Ok. LA ni adalah benda yg terkeluar dari mulut kita dan betul2 terjadi. Sbg contoh, seorang ibu menegur anaknya untuk tidak berlari agar tidak terjatuh. Cth ayat; Aaron, jgn lari nak. Nanti jatuh. See.. Itu adalah perkara yg negatif yg kita mintak terjadi pd ank kita. Pernah dgr kan org kata, percakapan ibu adalah satu doa. Adakah anda mendoakan anak anda jatuh? Sanggupnya anda..

Mcm mana nk ubh? InsyaAllah.. Kita buat perlahan-lahan ye.. Instead of using those words, kita gantikan dgn ayat ni, " Aaron syg, jalan elok-elok. Aaron pandai kan".. Positif x ayat di atas?

Ini yg di namakan law of attraction.. Bnde kita ckp, akan jd. So, mulai sekarang. Doa bnde yg baik2 je.. Kalo anda blm berkahwin.. Xpe. X semestinya parents yg harus ikut rules ni.. Semu org boleh.

Cnth lg satu, bnde ni selalu kita buat tanpa di sedari, kita balik kerja. Smpai je rumah.. Ade org atau x de org mesti kita mengomel, ya allah. Penatnya... Seee.. Penatnya tu satu doa tau.. Anda sndiri yg minta penat tu datang. Sepatutnya, anda ucap alhamdulillah.. Selesai kerja hari ni.. Alhamdulillah, aku masih mampu tersenyum.

 Jika anda x mampu nk berkata bnda yg positif, seeloknya and diam sahaja..

Ok la.. Sy nk mengundur diri di alam maya ni. InsyaAllah esok sy update lg ye.. Doakan sy...

Comments

Popular Posts